Do motolotni i samolotów ultralekkich oferujemy różne wersje silników Rotax: ROTAX 503 ROTAX 503 UL-DCDI jest silnikiem 2-suwowym 2-cylindrowym, chłodzonym powietrzem z podwójnym elektronicznym systemem zapłonowym o mocy 34 kW (46,5 KM - wersja jednogaźnikowa) lub 37 kW (49,6 KM - wersja dwugaźnikowa). ROTAX 582 ROTAX 582 UL. - DCDI jest silnikiem 2-suwowym 2-cylindrowym, chłodzonym cieczą z podwójnym elektronicznym systemem zapłonowym o mocy 48 kW (64,4 KM). ROTAX 912ROTAX 912 UL-2, UL-3 i UL-4 jest wolnossącym silnikiem 4-suwowym 4-cylindrowym, chłodzonym cieczą i powietrzem z podwójnym elektronicznym systemem zapłonowym o mocy 80 KM lub 100 KM.
Wersja UL 2 do stosowania ze śmigłami nastawnymi na ziemi lub sterowanymi elektrycznie. Wyposażenie podstawowe: - integralny reduktor i = 2,27 - rozrusznik elektryczny z przekaźnikiem - podwójny układ zapłonowy - układ antyzakłóceniowy fal radiowych R.F.I. - regulator napięcia/prostownik - dwa gaźniki - komora rozprężna cieczy chłodzącej - króćce układu wydechowego - zbiornik oleju z przewodami i filtrem oleju - pompa cieczy chłodzącej - dwa czujniki temperatury głowic cylindrów - czujnik temperatury oleju - czujnik ciśnienia oleju
Wersja UL 3 do stosowania ze śmigłami nastawnymi hydraulicznie.
Wyposażenie podstawowe jak dla silników w wersji 2; dodatkowo wyposażony w: - napęd hydraulicznego regulatora obrotów śmigła - sprzęgło przeciążeniowe przekładni reduktora Wersja UL 4 do stosowania ze śmigłami nastawnymi na ziemi. Wyposażenie podstawowe jak dla silników w wersji 2; dodatkowo wyposażony w: - wał przekładni umoźliwiający konwersję silnika do wersji 3. ROTAX 914ROTAX 914 jest turbodoładowanym silnikiem 4-suwowym 4-cylindrowym, chłodzonym cieczą i powietrzem z podwójnym elektronicznym systemem zapłonowym o mocy startowej 100 KM lub 115 KM. Reduktory:Reduktor TYP "B" - przełożenie i=2,24 lub 2,58 - maksymalny masowy moment bezwładności śmigła 3.000 kg cm2 Reduktor TYP "C" - przełożenie i=2,62 lub 3,00 lub 3,47 - maksymalny masowy moment bezwładności śmigła 6.000 kg cm2 Reduktor TYP "E" (z integralnym rozrusznikiem elektrycznym) - przełożenie i=2,62 lub 3,00 lub 3,47 - maksymalny masowy moment bezwładności śmigła 6.000 kg cm2
|